08 August, 2010

dolce vita

Back from a Rome and Tuscany holiday I am filled with beautiful pictures, smells and tastes. Italy is always a trip for all senses. My favourite discovery is the "TUNA" restaurant in Rome. Isn't it just gorgeous?

*************

Gerade zurück von einem Rom und Toskana-Urlaub. Ich bin noch ganz voll von schönen Bildern, Düften und Aromen. Italien ist immer eine Reise für alle Sinne. Meine Lieblingsentdeckung ist das "TUNA" Restaurant in Rom. Ist das nicht wunderschön?




Kommentare:

  1. Oh ja! Das gefällt mir auch! Sieht sehr schön aus da! Schön, das du dich etwas erholt hast, und ich hoffe du kannst noch lange Kraft aus diesem Urlaub schöpfen!
    Liebe Grüsse!
    Nadine

    AntwortenLöschen
  2. oh my god! it's realy pretty. i love it. the food must be just great.
    i like the fact that you are interior decorator because i love it. it's my big dream, i wanna be a decorator girl so bad.
    you're blog is great
    sorry my english.
    bye

    AntwortenLöschen
  3. hello, I agree, this restaurant is so beautiful and serene, even if you have just had a meal elsewhere..make an excuse to stay a while here!
    thank you for sharing. kind regards Colette

    AntwortenLöschen

Ich freu mich über Eure Kommentare!